Τρίτη 16 Ιουλίου 2013

το ράψιμο του πλεκτού

Θα χρειαστώ:
  • Σακοράφα
  • Λίγο νήμα, από αυτό που έπλεξα το πλεκτό μου ή οποιοδήποτε άλλο.
  • Ψαλίδι
Περνάω το νήμα στη σακοράφα και ράβω το πλεκτό κοιτάζοντάς το από την καλή - εξωτερική του πλευρά: μπάινω στην αριστερή κοντινή μου γωνία (όλα είναι σχετικά!), από ψηλά προς τα κάτω, και περνάω απέναντι, πάλι μπαίνοντας από πάνω προς τα κάτω. Ανάμεσα στους πόντους, θα παρατηρήσω ότι υπάρχουν κάποια νήματα οριζόντια, που συναντούν κάθετα τη βελόνα μου. Μπάινω κάτω από δύο τέτοια νήματα (όσο πιο άκρη γίνεται στο πλεκτό) και βγαίνω για να περάσω απέναντι ξανά και να μπω από πάνω προς τα κάτω στο σημείο όπου ξεκίνησα. Περνάω κάτω από δυο κάθετες γραμμές και πάλι και συνεχίζω το ίδιο μοτίβο μέχρι να τελειώσει το πλεκτό. Διατηρώντας την απόσταση των δυο γραμμών πετυχαίνω να προχωράω παράλληλα και στα δυο κομμάτια, ράβω ομοιόμορφα. Στο τέλος, τραβάω τις δύο άκρες του νήματος για να σφίξει η ραφή (αν είναι μακρύ αυτό που ράβω, το κάνω κατά διαστήματα). Διαπιστώνω ότι ράβοντας με τον τρόπο αυτό, το νήμα εξαφανίζεται μέσα στο πλεκτό και, παρά το ότι κοιτάζω την καλή πλευρά, θα διαπιστώσω ότι η ραφή γίνεται αυτόματα προς τα μέσα.

Στο παραπάνω σχέδιο φαίνεται η πορεία που πρέπει να ακολουθηθεί. Έχω περάσει με φούξια χρώμα τα βήματα που περιέγραψα παραπάνω. Ελπίζω το σχέδιο να είναι βοηθητικό! Ωστόσο, αν χρειαστέιτε κάποια διευκρίνηση, εδώ είμαι!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου